מנהל/ת תפעול ותשתיות בדלית אל כרמל ועוספיא 14.6.20

המשרה: מנהל/ת תפעול ותשתיות בדלית אל כרמל ועוספיא
היקף המשרה: משרה מלאה
תנאי העסקה: חוזה אישי בהתאם לאישור הממונה על התאגידים.
תיאור התפקיד:
ניהול ותפעול מערכות המים והביוב; הכוללות בין היתר, ליווי עבודות תיקוני צנרת
מים וביוב. פירוק והתקנת מדי מים, ניהול ומעקב אחר עבודות יזומות ועבודות פיתוח,
ליווי ובקרה על מערכות המים והביוב, לרבות מתקנים למים וביוב (תחנות שאיבה
לביוב ומים) ליווי ופיקוח על קבלני אחזקה ועל עובדי האחזקה בתאגיד, בקרה על
קריאות מדים לצורך בירורים, ליווי, מעקב וטיפול בפניות מוקד תקלות, הכנת דוחות
ביצוע וכל מטלה נוספת שתוטל עליו, דיווח וקבלת הנחיות למהנדס התאגיד.
דרישות התפקיד (דרישות מצטברות)
דרישות השכלה: מהנדס/הנדסאי/תואר ראשון.
ניסיון קודם: יתרון לבעל תעסוקתי מוכח בתפעול ובתחזוקת מערכות ומתקני מים וביוב.
יתרון לבעלי ניסיון בשליטה ביישומי המחשב, בקריאת מפות, ניסיון מוכח בתפעול
צוותי עבודה.
. נכונות לעבודה בשגרה ובחירום בשעות עבודה בלתי שגרתיות לרבות שעות כוננות 24/7
על פי חוק הוראות שיוויון הזדמנויות בעבודה התשמ”ח 1988 – מודעה זו מתייחסת
לגברים ונשים כאחד.
הצגת מועמדות בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות (כולל מס’ טלפון וכתובת מייל)
יש למסור ידנית (לא לשלוח בדואר) במשרדי תאגיד פלגי מוצקין ברחוב החשמונאים
12 קרית מוצקין עד תאריך 15.12.2019 בין השעות 08:00-15:00 במעטפה סגורה עליה
יצוין “מועמדות למשרת מנהל/ת תפעול”.
באחריות המועמדים לקבל אישור בדבר קבלת המסמכים הנ”ל בתאגיד עד המועד
והשעה הנ”ל. פניות שיתקבלו במועד מאוחר יותר ו/או לא יוגשו במסירה ידנית כאמור
לא יובאו לדיון.
איציק הרשקוביץ, מנכ”ל
פלגי מוצקין בע”מ – תאגיד מים וביוב אזורי

מייל לשליחת קו”ח – sigal@palgey.co.il